Vertalingen van open source software

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Mon, 22 Sep 2003 15:05:00 +0200 (CEST)

Geachte heer/mevrouw,

Uit uw site begreep ik dat uw on line vertaalservice niet meer
functioneert. De redenen hiervoor zijn begrijpelijk maar dit stelt mij en
vele anderen wel voor een probleem. Euroglot-online was namelijk een zeer
waardevolle hulp bij het (non profit) vertalen van open source
computerprogramma's. Uit de aard hiervan is het aanschaffen van een
windows-programma geen optie, omdat de grote meerderheid van ons geen
windows gebruikt. Een Linuxversie zou al veel helpen maar op uw site zegt
u geen plannen te hebben hiervoor.

Heeft u misschien een suggestie hoe de open source gemeenschap van uw
produkten gebruik kan blijven maken?

In afwachting van uw antwoord,

met vriendelijke groet,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: lost / kwijt! :-(