Translation in Dutch

Kees van den Broek vertaling@nl.linux.org
Thu, 18 Sep 2003 20:53:59 +0000

On Thu, 2003-09-18 at 09:42, Jeroen ten Berge wrote:

> Nou met kbabel bijvoorbeeld, als je al aardig wat documenten/po's vertaald hebt, dan kan dit pakket al behoorlijk wat woorden voor je vertalen...

Jaa, op die manier. Dat is gewoon een search and replace tool net zoals
ik automatisch vertalen in GRUT heb gemaakt binnen 10 minuten
programmeren. Je wekte de suggestie dat er een soort altavista bablefish
was ofzo. Want lappen tekst kan je natuurlijk niet woord voor woord
vertalen. Alhoewel ik me kan indenken dat er een of andere tooltje is
dat bablefish gebruikt. Dat zou interessant zijn!

Groet,
Kees