t.i.

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Wed, 30 Jul 2003 14:13:30 +0200

On 30 Jul 2003 13:33:23 +0200
Olav Lavell <olavell@xs4all.nl> wrote:

> Taco, ik ben al onofficieel begonnen met xpad. Ik kan je binnenkort het
> resultaat wel sturen. Hoe dat zit met inchecken van vertalingen daar
> snap ik nog maar weinig van.

Hoi Olav
Xpad zit bij het GNU Translation Project, en daarvoor is Ivo het
aanspreekpunt (zie ook http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=nl).
Als een pakket nog niet vertaald wordt kan je hem vragen het aan
jou toe te wijzen. Op die site staat meer informatie over hoe
alles verder werkt (maar vragen zijn natuurlijk welkom op deze
lijst).
Wat de vertaling betreft: ik zal mijn versie nu mailen.
Met groet,
Taco