t.i.

Jan-Willem Harmanny vertaling@nl.linux.org
30 Jul 2003 13:41:09 +0200

Op wo 30-07-2003, om 13:33 schreef Olav Lavell:

> Taco, ik ben al onofficieel begonnen met xpad. Ik kan je binnenkort het
> resultaat wel sturen. Hoe dat zit met inchecken van vertalingen daar
> snap ik nog maar weinig van.

Gnome vertalingen stuur je naar Vincent van Adrighem, KDE vertalingen
naar Rinse de Vries (dacht ik), Mozilla vertalingen naar Aurelius, GIMP
naar Branco Collin, algemene GNU dingen naar Taco Witte, Mandrake dingen
naar Reinout van Schouwen... ongetwijfeld vergeet ik nog een aantal
personen? Misschien een Wiki pagina voor maken: "Wie checkt waar in?"

  Jan-Willem