Mozilla versie 1.3 introduceert vertaling (sans-)serif

Olav Lavell vertaling@nl.linux.org
17 Jul 2003 22:41:49 +0200

Op do 17-07-2003, om 23:13 schreef Martijn Ras:

> Welk versie vroeg je? Nou, vanaf 1.3 natuurlijk ...

Natuurlijk :)

> CVS log => date: 2003/04/16 20:22:10
>
> Maar goed, inmiddels is 1.4 al weer een tijdje uit dus is het mischien
> een idee om eens over te stappen :)

Bedoel je mij?

Ik heb slechte ervaringen met het upgraden van Mozilla. Ik ben van een
nieuwere versie zelfs maar weer teruggegaan naar de versie die bij mijn
Linux distro wordt geleverd.

Ik vind het wel best op die manier, ik geloof ook eigenlijk helemaal
niet zo in altijd meehollen met de nieuwste versies. Als iets goed werkt
dan hoeft het niet "opgewaardeerd" te worden.

De door mij genoemde "kromme" vertalingen storen me ook niet echt - ik
vond ze alleen opvallend.

--
Met vriendelijke groet,

Olav.