Vertalingen.

MACHIEL VAN VEEN vertaling@nl.linux.org
Wed, 22 Jan 2003 11:39:56 +0000 (GMT)

--0-247764077-1043235596=:57992

Heren, Dames. Helaas. Ik heb een poging gewaagd om een document te vertalen, maar van sommige dingen kan ik de juiste vertaling niet vinden. Waarschijnlijk vanwege te weinig woordenboeken. Ik moet er dus mee ophouden.

Met vriendelijke groeten.

Machiel van Veen.

With Yahoo! Mail you can get a bigger mailbox -- choose a size that fits your needs

--0-247764077-1043235596=:57992

<P>Heren, Dames. Helaas. Ik heb een poging gewaagd om een document te vertalen, maar van sommige dingen kan ik de juiste vertaling niet vinden. Waarschijnlijk vanwege te weinig woordenboeken. Ik moet er dus mee ophouden.</P>
<P>Met vriendelijke groeten.</P>
--0-247764077-1043235596=:57992--