Woensdag ->Brussel

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Wed, 27 Aug 2003 22:39:54 +0200 (CEST)

On Tue, 26 Aug 2003, Jeroen ten Berge wrote:

> Nou ja, veel plezier daar, ik hoop dat het een groot succes wordt.

Ik kom er net vandaan, en kan melden dat ik met een aantal Nederlandse
afgevaardigden heb gesproken van verschillende fracties, en dat die
gesprekken in de meeste gevallen in een prettige sfeer verliepen. Onze
standpunten lijken redelijke steun te krijgen van Nederlandse
afgevaardigden, zij het dat de staatssecretaris (ingefluisterd door EZ)
daar anders over denkt.

De demonstratie en de aansluitende persconferentie waren leuk om bij
aanwezig te zijn, zij het dat de security van het EP wel erg vervelend
deed om de groep binnen te laten... Het praatje van de informaticus prof.
Barendregt (van de KUN) kon ik zeer waarderen omdat hij het onderwerp ook
eens vanuit een wetenschappelijke invalshoek belichtte.

Foto's van het gebeuren o.a. hier:

http://belgium.indymedia.org/news/2003/08/72101.php
http://belgium.indymedia.org/news/2003/08/72111.php
http://belgium.indymedia.org/news/2003/08/72089.php
http://users.pandora.be/HATE/BigDemo27aug-photos/

groeten,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778