adres Vincent?

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Thu, 21 Aug 2003 22:48:22 +0200

--=-rG+Apv7bwE8epkdi1DCu

Op do 21-08-2003, om 00:44 schreef Branko Collin:
> On 20 Aug 2003, at 23:47, Jeroen van der Vegt wrote:
>=20
>=20
> Thanks, probeer ik toch het oude, vertrouwde adres nog eens. Dank ook=20
> Ivo, voor het alternatief.
Ik lees het nu net pas. Mijn excuses voor het ongemak iig.
Mark, ik heb je vertalingen (quick-lounge en mlview) ondertussen wel
ontvangen en inmiddels ook doorgestuurd naar de CVS-servers.

Hardware is ontzettend vervelend wanneer je niets fatsoenlijks achter de
hand hebt. Het zou kunnen dat mijn e-mail adres binnenkort weer enige
tijd niet bereikbaar is. WANHOOP NIET! Het zal slechts van tijdelijke
aard zijn (hopelijk slechts enige minuten, maar je weet hoe het gaat met
techniek....).

Hartelijke groeten,
Vincent
--=20