adres Vincent?

Jeroen van der Vegt vertaling@nl.linux.org
Wed, 20 Aug 2003 23:47:06 +0200

Sorry, ik lees eigenlijk pas nu in mijn eigen mail wat jij precies zei.
Zoals je kan zien mail ik vanaf dezelfde server, en afgelopen weekend
hadden we een beetje last van een gecrashde harde schijf.
Ik hoor nu pas dat er mail niet is aan gekomen, dank je dat je het
meldt. Inmiddels werkt het echter dus weer :)

Jeroen.