Returned mail: User unknown

Jan-Willem Harmanny vertaling@nl.linux.org
12 Aug 2003 21:20:48 +0200

Op di 12-08-2003, om 18:15 schreef Ivo Timmermans:

> Dat gebeurt al.  Helaas vangt het dus niet alle spam.
>

> 	Ivo

Misschien goed idee om email adressen te 'censureren' in de archieven?
Is al vaker besproken. Er is trouwens ook een systeem om de lijst wel
'open' te laten, alle inkomende mail te laten controleren door een
moderator. Of iets dergelijks.

Iets heel anders: Gentoo zoekt een nieuwe Nederlandse vertaler.
Informatie is te vinden in GWN op
http://www.gentoo.org/news/en/gwn/current.xml. Beetje vreemd dat ze
niets op deze lijst hebben laten horen..

  Jan-Willem