Evolution vertaling aanvraag

V. van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Thu, 17 Apr 2003 20:12:18 +0200

Hallo allemaal,

Er is weer een nieuwe preview release van Evolution uit, versie 1.3.2. Dit
veelgebruikte linuxprogramma begint nu toch wel behoorlijk vaste vormen
aan te nemen. Het zal dan ook niet meer lang duren voordat versie 1.4
uitkomt. Nu de paasdagen voor de deur staan doe ik dan ook een verzoekje:
Wie zou de Nederlandse vertaling van evolution willen bijwerken zodat we
met een goed vertaalde 1.4 de linuxgemeenschap nog iets verder kunnen
helpen?

De vertaalstatistieken zijn alsvolgt:
5754 vertaald, 521 fuzzy, 102 onvertaald.

Als iemand kans ziet om dit (gedeeltelijk) bij te werken in de komende
dagen / weken, laat het dan vooraf weten aan mij zodat ik kan voorkomen
dat er dubbel werk gedaan wordt.

Alvast bedankt voor de aandacht.
Groetjes,
Vincent van Adrighem