gnucash-1.7.2 (19%, 1246 untranslated)

HJ Heins vertaling@nl.linux.org
Wed, 20 Nov 2002 22:20:13 +0100

Heren, en dames,

Ik denk dat ik dan maar eens een poging ga wagen aan GnuCash.
Let wel, dit is puur eigenbelang, aangezien ik enkele mensen ken die dit pakket
gebruiken en willen gaan gebruiken ;-)
Wat betreft de termen.... ik heb wat boekhouden en bedrijfskunde gehad, dus de basis
moet geen probleem zijn, maar voor de lastiger termen zal ik deze lijst waarschijnlijk
nogal eens lastig gaan vallen.

Hendrik-Jan Heins