tekst gnome2 panel menu's

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Mon, 13 May 2002 17:14:06 +0200 (CEST)

Reinout van Schouwen heeft geschreven:

> Ehmm, dat staat er dus al. Ik trok het er alleen maar bij als
> vergelijking met Thuismap.
Mooi. Dan is er op dat gebied dus geen probleem. Kan ik mooi laten staan.

Over die andere thuismap-vertalingen:
Op het wikiweb staan nu een paar argumenten. Uitkomst is (tot nu toe?) dat
persoonlijke map gebruikt zal worden voor GNOME (net als in KDE).

Even ter informatie: Er zijn nieuwe statuspagina's online voor GNOME. Check
de bekende plaats voor verdere info.

Reinout: Die vertalingen kunnen eigenlijk wel in iedere module zitten. Ik
dacht dat ze in desktop zaten, maar dat is dus niet zo. De enige pakketten
waar het ok nog in zou kunnen zitten zijn gnome-panel en gnome-utils (daar
zit iig de rekenmachine in).

Groetjes,
Vincent
--