Mozilla-NL: nieuwe versie

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Fri, 10 May 2002 15:13:18 +0200

Hallo vertalers en Mozilla-NL geinteresseerden.
Ik ben overgeschakeld op de nieuwste nightly (die vandaag op de Mozilla
server staat dus) voor mijn nieuwste vertaling, omdat komende week RC2
(waarschijnlijk) uitkomt. De vertaling (inclusief XPI) voor RC1 staat
ook nog op mijn homepage, en kan gebruikt worden voor het vinden van
mogelijke verbeteringen (totdat RC2 uitkomt).

Omdat het erg veel werk zou zijn, heb ik besloten om in ieder geval voor
1.0 niet de sneltoetsen te vertalen (als iemand anders dat zou willen
doen mag dat uiteraard).

Het enige wat dus overblijft is een aantal Help-teksten (waarvan het
grootste deel via Bugzilla is toegewezen, hoewel ik daar al een tijdje
niets van heb gehoord). Verbeteringen in de vertaling zijn natuurlijk
altijd welkom.

Zoals ik in mijn vorige mailtje al min of meer aankondigde, heb ik bij
SourceForge verzocht om het project daar op te heffen.

Met groet,
Taco