mail geblockt?

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Fri, 15 Mar 2002 22:41:17 +0100

On 15 Mar 2002, at 21:26, Reinout van Schouwen wrote:

> Heeft iemand enig idee hoe het zou kunnen komen dat ik sinds 2
> februari geen mail meer ontvang van deze lijst? Ik heb me niet
> afgemeld en ons systeembeheer kan niks van automatische blokkeringen
> oid vinden in de logs... dus ben ik aangewezen op de web archieven
> vooralsnog.

Ik weet het niet. Je mail komt in elk geval op de lijst aan.

Je staat op de lijst met abonnee's (dit kun je uitvinden door een
mailtje te sturen aan <listar@nl.linux.org> met als subject 'who
vertaling').

Als je een mailtje naar dat adres stuurt met als subject 'stats
vertaling', dan krijg je een overzicht(je) van je instellingen voor
deze lijst.

Zie de headers van mails van deze list voor verdere hulp.

HTH,

--
branko collin
collin@xs4all.nl