diffutils-2.7.7 (0%, 169 untranslated)

Otto Bruggeman vertaling@nl.linux.org
Fri, 25 Jan 2002 12:15:28 +0100 (CET)

On Fri, 25 Jan 2002, Translation Project Robot wrote:
> None of its untranslated messages have been translated yet. Ivo Timmermans
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> is currently assigned for the translation. When you have completed the
> translation, send the result to the address given below, using:

Ik dacht toch echt dat ik een bestand op gestuurd had (naar nl@li.org,
weliswaar met 13 dagen vertraging door die kut athome server) met de
volledige vertaling voor 2.7.6 ? Nou ja als het niet gewenst was dat ik
dit bestand zomaar heb vertaald dan had ik mij de moeite bespaard :( Zelfs
geen reactie, helaas een vertaling voor patch (zoals aangekondigd in
mijn vorige email) kunnen jullie dus wel vergeten...

Toch nog groetjes,
Otto