GnuCash

Rinse de Vries vertaling@nl.linux.org
Sun, 20 Jan 2002 01:38:52 +0100

Helaas, Kapital is een closed source-applicatie. En volgens mij alleen in het
Engels beschikbaar. Er is wel een KDE-alternatief, maar die is nog in het
Engels. Vorig jaar heb ik overwogen het te vertalen, maar de ontwikkelaar
adviseerde me een tijdje te wachten omdat de ontwikkeling nog niet ver genoeg
was en het programma alleen de pond als valuta kent :o)
Ik meende dat GNU Cash een Nederlands vertaalteam had?

Rinse