Nederlandse vertalingen Mandrake

Peter Bosch vertaling@nl.linux.org
Fri, 11 Jan 2002 20:08:36 +0100

[mailtje ge cc'ed naar vertaling@nl.linux.org]

Hier is het mailje dat ik van Taco Witte terugkreeg. Er hoeft dus niet zo
veel meer te gebeuren behalve de help:

"Voor het vertalen gebruiken we MozillaTranslator
(http://www.mozillatranslator.org, de site doet de laatste tijd raar),
om ervoor te zorgen dat het makkelijk is om een vertaling bij te werken
voor een nieuwe versie van Mozilla. De andere vertaalprojecten voor
Mozilla gebruiken dit volgens mij ook allemaal. Op mijn site
(http://www.phys.uu.nl/~twitte/mozilla-nl) staat meer over het vertalen,
en zijn ook de bestanden te vinden.
De vertaling zoals die er nu is, is door mij gemaakt, maar ik verwacht
dat dat binnenkort veranderd. Ik hoop namelijk binnenkort Bugzilla te
gaan gebruiken, en dat zal het veel makkelijker maken om met meer mensen
  tegelijk te werken. Ook is het de bedoeling om over te stappen op CVS.
De vertaling is al redelijk ver, alleen de Help is nog niet af. De rest
is nog niet 'stabiel'.
Voor de vertaling wordt de mailinglist van het vorige (doodgebloede)
project gebruikt, nl. mozilla-nl-devel@lists.sf.net.
Met groet,
Taco Witte"

Het lijkt mij dus niet echt nodig om dit te vertalen. Is er misschien nog
een ander leuk programma dat vertaald moet worden? Iets in KDE 3 ofzo?

Peter Bosch