Vertaling van diffutils-2.7.6.pot (fwd)

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Sat, 16 Feb 2002 13:18:14 +0100

Andre, Erick, Gerald, Ivo, Jan, Pieter J., Tijs, Tim, Vincent of Wing
Tung, kan een van jullie het onderstaande oppakken? Jullie staan op
<http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=nl>
vermeld als leden van het TP Dutch-vertaalteam die een GNU-disclaimer
hebben ingevuld, dus jullie zijn op het moment de enigen die de
vertaling onder je eigen naam kunt opsturen.

Zie ook verdere discussie in deze draad.

--
branko collin
collin@xs4all.nl