Vertalingen

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Sat, 2 Feb 2002 00:19:22 +0100

Op 2002.02.02 00:13 schreef Sander Sweers:
> Hallo,
>
> Via webwereld heb ik gelezen dat ik via deze manier informatie kan
> inwinnen
> over het vertalen van linux programmatuur enz. Kan ik mij bij jullie
> aanmelden of vertellen hoe ik dat dan wel kan doen. Ik zou graag een
> bijdragen willen leveren aan een Nederlandse linux distro en/of
> programmatuur.

Nou dat is natuurlijk top! Altijd welkom...wat had je in gedachten om
te gaan vertalen. Er is eigenlijk genoeg te doen op alle fronten...

De meeste mensen vertalen gewoon eerst hun eigen meestgebruikte
programma's. Dat is altijd een leuk uitgangspunt.

> Hopend snel van jullie te vernemen,

Snel genoeg zo?
Kijk eens op de onderstaande pagina. daar kun je al een hoop info
vinden. Kijk anders ook eens op gnome-nl.sourceforge.net of op de
vertaalpagina van KDE.
> ---
> Open Source Software vertaalproject, vertaling@nl.linux.org
>                 web: http://vertaling.nl.linux.org/