Informatie

Thieu Trum vertaling@nl.linux.org
Wed, 10 Apr 2002 23:07:34 +0200

Hallo

Mijn naam is Thieu Trum.
Ik ben werkzaam in de IT en erg enthousiast over Linux en de open source in
het algemeen.
Ik ben geen programmeur (buiten af en toe een scriptje) maar wil toch wat
doen om Linux (en andere open source) te promoten.
Dit adres kwam ik tegen in een discussiegroep en ik wil bij deze graag
informeren of er iets is waarmee ik kan helpen.
Ik zou dan graag iets meer willen weten over de manier van werken e.d. en
met wie ik dan eventueel te maken krijg :-)
Andersom kan ik jullie indien nodig natuurlijk ook wat meer over mijzelf
vertellen.

In afwachting van uw bericht,
Met vriendelijke groet,
Thieu Trum