New Gabber Release, Translations needed (fwd)

Floris Lambrechts vertaling@nl.linux.org
Thu, 8 Nov 2001 13:36:23 +0100

Voor mijn part schrijft iedereen zich in op nl@li.org .
vertaling@nl.linux.org kan dat een forward-adres zijn naar nl@li.org

Misschien nog een aparte lijst vertaling-site@nl.linux.org voor mensen die
werken aan de pagina's op http://vertaling.nl.linux.org

> Nog iets anders: Die samenvoeging zie ik ook wel zitten, maar hoe is
> vertaling@nl.linux.org in het leven gekomen? nl@li.org staat op de algemene
> vertaalpagina als mailinglijst. Die zou dan vervangen moeten worden. Adres:
> http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=nl

Algemene vertaalpagina? Van wat? GNU? Gnome? Alles?
vertaling@nl.linux.org is eigenlijk voor het onderhoud van
http://vertaling.nl.linux.org .  Maar het wordt vooral gebruikt voor
discussie en nieuws en zo (niet zoveel eigenlijk).

Zijn er dan problemen met de layout op nl@li.org ?

> Groetjes,
> Vincent van Adrighem

groeten
floris lambrechts
( vertaler bij LinuxFocus.org / Nederlands )