New Gabber Release, Translations needed (fwd)

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Thu, 8 Nov 2001 13:14:10 +0100

--=.jf,HUntgzeThTV

Zou het zowiezo niet handig zijn wanneer ALLE announcements/vertalingaanvragen van programma's doorgestuurd zouden worden naar nl@li.org OF vertaling@nl.linux.org? Dan hoeven niet alle vertalers zich te abonneren op alle mailinglijsten om te zien wanneer er dingen vertaald worden. Omdat ik de gnome-maintainer ben en ik toch geabonneerd ben op gnome-i18n zou ik dan bijvoorbeeld gnome-announcements kunnen doorsturen. Dat krijgen niet alle vertalers alle andere discussies van iedere mailinglijst in hun mailbox. Is dit een ideetje?

Nog iets anders: Die samenvoeging zie ik ook wel zitten, maar hoe is vertaling@nl.linux.org in het leven gekomen? nl@li.org staat op de algemene vertaalpagina als mailinglijst. Die zou dan vervangen moeten worden. Adres: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=nl
Het is mij om het even welke lijst nu de officiele lijst zou gaan worden. Als vertaling@nl.linux.org de layout beter intact laat, dan gaat daar mijn voorkeur naar uit.

Groetjes,
Vincent van Adrighem
--=.jf,HUntgzeThTV